Een antwoord op de meest gestelde vragen vind je hier. Blijft je vraag na het raadplegen van deze pagina toch nog onbeantwoord? Contacteer ons dan via de contactpagina, via mail info@jes-jewels.be of via 0032 (0)479/73.83.38.

 

Wat is de omtrek van de armbandjes?

De armbandjes van JES hebben een standaardmaat en worden gemaakt op een gemiddelde polsomtrek. Afhankelijk van de grootte van de kraal varieert dit tussen 17,5cm en 18 cm.

Heb je iets zwaardere of smallere polsen? Geen enkel probleem! Tijdens het afronden van je bestelling kan je bij de notities je polsomtrek noteren. We maken jouw gekozen armband volledig kosteloos op maat.

De armband die ik gekocht heb is te groot, wat nu?

Zit jouw armband net ietsje te los? Niet erg, we lossen dat op! Neem even contact op per mail (info@jes-jewels.be), ik pas het armbandje kosteloos voor je aan tot het 100% lekker zit.

De armband die ik gekocht heb is te klein, wat nu?

Zit jouw armband net ietsje te strak? Niet erg, we lossen dat op! Neem even contact op per mail (info@jes-jewels.be), ik pas het armbandje kosteloos voor je aan tot het 100% lekker zit.

De kleur van  de armband op de productfoto is een beetje anders dan de armband die ik ontvangen heb, hoe kan dat?

Onze armbanden worden gemaakt uit natuur,- en edelstenen, producten gevormd door moeder aarde. Net zoals bij alle natuurlijke producten, is geen enkele kraal, geen enkele steen 100% hetzelfde. Daardoor kunnen de gebruikte kralen in jouw armband er een ieniemienie beetje anders uitzien dan de kralen op de productfoto.

Maar… dat is wat jouw armband 100% uniek maakt! Want… Niemand heeft een stuk dat er exact hetzelfde uitziet als het jouwe.

Wordt er nikkel gebruikt in de armbandjes van JES?

Neen, de armbandjes van JES zijn 100% nikkelvrij. Onze bedeltjes en kralen worden gemaakt uit stainless steel of 925 zilver, ook wel sterling zilver genaamd.

Het bedeltje aan mijn armband is een beetje verkleurd, hoe kan dat?

De bedeltjes kunnen lichtjes verkleuren door contact met zeewater, chloor of tal van cosmetische producten (parfum, ontsmettingsgel,…) De verkleuring treedt op omdat de bedeltjes een gouden of zilveren plating hebben. Door contact met specifieke stoffen mindert de plating aan sterkte. Let dus een klein beetje op als je parfum aanbrengt. De armband doe je best ook uit als je gaat zwemmen.

Kan ik een armbandje retourneren?

Een armbandje van JES kan je tot 14 kalenderdagen na aankoop, zonder reden retourneren. Klik hier voor meer info.

Kan ik een geplaatste bestelling annuleren?

Een bestelling kan je niet annuleren. Indien je het geleverde armbandje niet wil houden, kan je het steeds binnen de 14 kalenderdagen, zonder opgave van reden, retourneren.

Wat is de levertermijn?

Na bevestiging van jouw order, wordt jouw armbandje binnen de 5 werkdagen verzonden. Het armbandje wordt in minder dan 10 werkdagen tijd bij je thuis (of op een ander gewenst adres) geleverd.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Neen, je krijgt geen track & trace code. Je krijgt via de webshop een persoonlijk berichtje wanneer je pakje verzonden wordt.

Kan ik ook armbandjes van JES kopen in een verkooppunt?

Ja, dat kan! JES heeft een aantal verkooppunten. Klik hier voor de verschillende adressen. Ga er zeker eens een kijkje nemen. Shopplezier en verwennerij gegarandeerd.
Er is geen winkel van JES. Wil je de armbandjes ook in jouw winkel of zaak verkopen? Super! Stuur me even een berichtje op info@jes-jewels.be.

Hoe wissel ik een kortingscode of cadeaubon in?

Een kortingscode kan je inwisselen tijdens het afrekenen van je winkelmandje, net als de code van jouw cadeaubon.

Ondervind je problemen? Neem dan zeker even contact op:

Kan ik een armbandje laten leveren op een ander adres dan mijn thuisadres?

Tuurlijk! Vul bij het afronden van je bestelling in op welk adres het armbandje mag geleverd worden.

Ik wil iemand een cadeaubon van JES schenken, kan dat?

Ja hoor! Via de webshop kan je een cadeaubon kopen, je kiest zelf het bedrag. De bon wordt, indien gewenst, verstuurd naar de persoon aan wie je de cadeaubon wil schenken.

Ik wil een armbandje als cadeau laten verpakken. Is dat een optie?

Tuurlijk! Al onze armbandjes worden altijd als cadeautje verpakt. Want… ook niets zo leuk als cadeautjes voor jezelf, toch? 

Mijn armbandje is na 10 werkdagen nog altijd niet bij me toegekomen, wat moet ik doen?

Na bevestiging van je betaling wordt je armbandje binnen de 5 werkdagen verzonden. Normaal gezien moet je het dan binnen de 10 werkdagen ontvangen. Vertraging van de zending kan natuurlijk altijd, helaas. Heb je na 15 werkdagen nog steeds je armbandje niet ontvangen, geef me dan even een seintje.

Ik heb een klacht. Hoe kan ik die indienen?

Eerst en vooral vind ik het erg jammer dat er iets niet goed gelopen is. Alvast mijn excuses hiervoor. Ik zoek graag samen met jou naar een oplossing. Contacteer me via info@jes-jewels.be of telefonisch via 0032 (0)479/73.83.38. (Een WhatsAppje kan ook!) En dan komen we er ongetwijfeld wel uit.