Een antwoord op de meest gestelde vragen vind je hier. Blijft je vraag na het raadplegen van deze pagina toch nog onbeantwoord? Contacteer ons dan via de contactpagina, via mail info@jes-jewels.be of via 0032 (0)479/73.83.38.

 

Wordt er nikkel gebruikt in de armbandjes van JES?

Neen, de armbandjes van JES zijn 100% nikkelvrij. 

 

Mijn armbandje is een beetje verkleurd, hoe kan dat?

De armbandjes kunnen lichtjes verkleuren door contact met zeewater, cosmetische producten (parfum, bodylotion …) of omdat je ze hebt gedragen tijdens het douchen. Best doe je de armbandjes uit als je gaat douchen of zwemmen. Vermijd contact met cosmetische producten. De verkleuring treedt op omdat de armbandjes een gouden of zilveren plating hebben. Door contact met specifieke stoffen mindert de plating aan sterkte.

 

Kan ik een armbandje retourneren?

Een armbandje van JES kan je tot 14 kalenderdagen na aankoop, zonder reden retourneren. Klik hier voor meer info.

 

Kan ik een geplaatste bestelling annuleren?

Een bestelling kan je niet annuleren. Indien je het geleverde armbandje niet wil houden, kan je het steeds binnen de 14 kalenderdagen, zonder opgave van reden, retourneren.

 

Wat is de levertermijn?

Na bevestiging van jouw order, wordt jouw armbandje binnen de 3 werkdagen verzonden. Het armbandje wordt in minder dan 10 werkdagen tijd bij je thuis (of op een ander gewenst adres) geleverd.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Neen, je krijgt geen volgcode. Je krijgt een persoonlijk berichtje wanneer je pakje verzonden wordt.

 

Kan ik ook armbandjes van JES kopen in een verkooppunt?

Ja, dat kan! JES heeft een aantal verkooppunten. Klik hier voor de verschillende adressen. Ga er zeker eens een kijkje nemen. Shopplezier en verwennerij gegarandeerd.
Er is geen winkel van JES. Wil je de armbandjes ook in jouw winkel of zaak verkopen? Super! Stuur me even een berichtje op info@jes-jewels.be.

 

Hoe wissel ik een kortingscode in?

Een kortingscode kan je inwisselen tijdens het afrekenen van je winkelmandje. Indien je een kortingscode gebruikt hebt tijdens het shoppen en je retourneert je armbandje, dan krijg je de code niét terug. De code is eenmalig geldig.

 

Kan ik een armbandje laten leveren op een ander adres dan mijn thuisadres?

Tuurlijk! Vul bij het afronden van je bestelling in op welk adres het armbandje mag geleverd worden.

 

Ik wil iemand een cadeaubon van JES schenken, kan dat?

Ja hoor! Iemand blij maken daar help ik graag bij. Neem even contact met me op via info@jes-jewels.be of telefonisch via 0032 (0)479/73.83.38.(Een WhatsAppje kan ook!)

 

Ik wil een armbandje als cadeau laten verpakken. Is dat een optie?

Dat is een topidee! Geef me een seintje via info@jes-jewels.be of telefonisch (of via WhatsApp) via 0032 (0)479/73.83.38 en ik verpak het armbandje als cadeau.

 

Mijn armbandje is na 10 werkdagen nog altijd niet bij me toegekomen, wat moet ik doen?

Na bevestiging van je betaling wordt je armbandje binnen de 3 werkdagen verzonden. Normaal gezien moet je het dan binnen de 10 werkdagen ontvangen. Vertraging van de zending kan natuurlijk altijd, helaas. Heb je na 15 werkdagen nog steeds je armbandje niet ontvangen, geef me dan even een seintje.

 

Wat zijn de afmetingen van de armbandjes?

De armbandjes van JES hebben een standaardmaat. Het kettinkje zelf is 17 cm lang. De armbandjes zijn voorzien van een verlengstukje van 4 cm.

 

Ik heb een klacht. Hoe kan ik die indienen?

Eerst en vooral vind ik het erg jammer dat er iets niet goed gelopen is. Alvast mijn excuses hiervoor. Ik zoek graag samen met jou naar een oplossing. Contacteer me via info@jes-jewels.be of telefonisch via 0032 (0)479/73.83.38. (Een WhatsAppje kan ook!) En dan komen we er ongetwijfeld wel uit.